Szupercsapat zombiapokalipszis idejére, filmes kiadás
2018. november 21. írta: Boróka77

Szupercsapat zombiapokalipszis idejére, filmes kiadás

Eléggé bele vagyok bolondulva a zombitematikájú dolgokba (filmek, sorozat, könyv, játék...), így gondoltam, összerakom a saját, filmes karakterekből álló szupercsapatom. Bár kecsegtető lett volna csupa szuperhőssel megtölteni a listát, de őket kizártam a lehetséges tagok közül (a varázslók is erre a sorsra jutottak, bocsi Harry).

Főnök: Ellen Ripley (Alien)

Beismerem, hogy Ripley a tipikus „férfiasított” női karakter, de vezetőnek szerintem tökéletes lenne. Jól bánik a fegyverekkel, okos, és gyorsan átlátja a helyzetet. Ráadásul a halál se igazán rendíti meg. „Mi történt volna, meghaltam!”

 

Utánpótlás-beszerző: T-800-101 (Terminátor)

Furcsa lehet egy, csak közel félig emberi szerkezetet megbízni az utánpótlások beszerzésével és az előzetes terepfelméréssel, de gondoljatok csak bele. A T-800-as modellnek 120 évenként kell csak újratöltődni – a film szerint eddig bírják a belső energiaforrások –, úszni nem tud, de kiválóan slattyog a tófenéken, elég nagy súlyt bír el, nem kell ember mellé, és hiába „élő szövet fémvázon”, azt hiszem, ha megharapják, nem kell nagyon aggódni. Beteg nem lehet, fájdalmat nem érez, a tökéletes filmszereplő a posztra.

 

Orvos: John Hamish Watson – dr. Watson (Sherlock Holmes-filmek)

Elsőként dr. Strange-et szerettem volna orvosként magam mögött tudni, de a szuperhősöket kizártam, így két orvos között vacilláltam; Doug Ross (Vészhelyzet) vagy Watson doki. Bár George Clooney sokat dobott volna a csapat csoportképén, mégis Watsont találtam jobb választásnak. Volt katonaorvos, a frontot is megjárta, szerintem az apokalipszis közepén is megállja a helyét.

 

Tudós: Phillip Brainard (Flubber – A szórakozott professzor)

Vicces és okos, flúgos professzor.

 

Túlélőpraktikák-oktató: Kateniss Everdeen (Az éhezők viadala)

Kétszer járt az Éhezők viadalán. Pontosan tudja, hogy mit és hol kell keresni, ha a készletek apadnak vagy elfogytak. A tűzgyújtás és a vízfakasztás is a kisujjában vannak. Ráadásként az íjjal is jól bánik. Tökéletes oktató (és őrszemnek se utolsó).

 

Élharcos: Rambo (Rambo)

„Rambo, az egy buzi” /Feláldozhatók/, de az ólmot elég nagy hatékonysággal üríti az ellenbe. Szerintem ha kap még egy kardot és kilökjük egy horda elé, legyőzhetetlen.

 

Felderítő: Kusanagi Motoko (Ghost in the Shell)

Élők és holtak számára is láthatatlan. Láthatatlanná tud válni, a zombik szaglását pedig gép teste becsapja (bár ez attól függ, melyik filmet vesszük alapul). Egyetlen probléma, hogy  szüksége van töltésre. Áramot biztosítani kell!

 

Kütyüguru: MacGyver (MacGyver)

Ki más?

 

Mérnök + biztonsági szakreferens: Jurgen Warmbrumm (Z világháború)

A pasas elővigyázatosságból felhúzta a falak istenét. A város ugyan elbukik /bocsi, spoiler/, de az a hülye emberek miatt történik. Ne bömböltesd a hangfalakat zombiapokalipszis idején.

 

Hangulatfelelős: Columbus és Tallahassee (Zombieland)

Viccesek és még zombik kiirtására is jól használható páros. Kedvenceim.

A bejegyzés trackback címe:

https://pihenosarok.blog.hu/api/trackback/id/tr8214385738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása