KIVI
2018. május 28. írta: Boróka77

KIVI

Május 27.

Tudom, hogy elmaradt egy napi feladat. Itt a pótlás.

making_time_to_write.jpg

Gondolkozz visszafelé! Írj le egy cselekvést a végétől az elejéig!

Ebéd

Fogtam a koszos tányért és a kanalat majd odatettem az asztalra. Leültem a székre és néztem egy kicsit az üres tányért. A fazékban a maradék gőzölgött. Megragadtam a kanalat és a számba tettem, majd onnan visszamertem a levest a tányérba. A számba szívtam a levegőt, aminek hatására a leves egyre melegebb lett. Ezt folytattam egészen addig, míg a tányér meg nem telt étellel. Ezután felemeltem a tányért, kezembe vettem a merőkanalat és szépen visszamertem a fazékba a tányérban lévő levest. A fazekat visszaemeltem a tűzre és nyersre főztem a zöldségeket. Ezután, a művelet hatására kihűlt vízből kirepültek a fűszerek és a zöldségek is. Kiszedtem a szennyesből egy tálcát és egy pucoló kést, majd a zöldségekre szépen ráhelyeztem vele a héjukat. Ezután letelepedtem a konyha közepére és azon gondolkoztam, mi legyen az ebéd.

A bejegyzés trackback címe:

https://pihenosarok.blog.hu/api/trackback/id/tr2114008400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása