KIVI
2018. május 26. írta: Boróka77

KIVI

Május 26.

Már egy hét sincs hátra, nemsokára a célegyenesbe érünk.

making_time_to_write.jpg

Írj meg egy rövid sztorit úgy, hogy egy mondatot az elejéről írsz, egyet a végéről!

Ebéd - Fejtől és lábtól

Feldaraboltam a hagymát. Finom volt. Beletettem a serpenyőbe és szépen pirítani kezdtem. Végül belapátoltam az utolsó kupac zöldséget is. Rádobtam a mirelit zöldséget és azt is hozzá pirítottam. Megnyugtató, hogy a "nagytestvér" figyel. Feldobtam a rizst. Örülök, hogy a google van olyan kedves, és megjegyzi a keresési előzményeket és előzékenyen a hirdetéseket is eszerint állítja be. Hamar elkészült az ebéd, még jó, mert elég éhes voltam. Mondjuk annyit megtudtam, hogy akció van egy könyvre, amit már rég meg szerettem volna venni. Kitálaltam, leültem falatozni. Hétvégén, amikor ráérek olvasgatni, érdekes módon nem történik semmi. Odakészítettem villát és kanalat is, nem tudtom soha eldönteni, hogy rizst mivel jobb enni. Nem volt semmi érdekes. Evés közben ellenőriztem a közösségi oldalak hírfórumát (tudom rossz szokás).

 

Ebéd - Normális sorrend

Feldaraboltam a hagymát. Beletettem a serpenyőbe és szépen pirítani kezdtem. Rádobtam a mirelit zöldséget és azt is hozzá pirítottam. Feldobtam a rizst. Hamar elkészült az ebéd, még jó, mert elég éhes voltam. Kitálaltam, leültem falatozni. Odakészítettem villát és kanalat is, nem tudtom soha eldönteni, hogy rizst mivel jobb enni. Evés közben ellenőriztem a közösségi oldalak hírfórumát (tudom rossz szokás). Nem volt semmi érdekes. Hétvégén, amikor ráérek olvasgatni, érdekes módon nem történik semmi. Mondjuk annyit megtudtam, hogy akció van egy könyvre, amit már rég meg szerettem volna venni. Örülök, hogy a google van olyan kedves, és megjegyzi a keresési előzményeket és előzékenyen a hirdetéseket is eszerint állítja be. Megnyugtató, hogy a "nagytestvér" figyel. Végül belapátoltam az utolsó kupac zöldséget is. Finom volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pihenosarok.blog.hu/api/trackback/id/tr3314004430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása