YA BASC-doboz (május)
2018. május 21. írta: Boróka77

YA BASC-doboz (május)

Tavaly megjelentek itthon a „könyves meglepetés dobozok”. Az első mindközül a BASC-csapata, akik elindították a hullámot. Végül én se tudtam ellenállni a kísértésnek, és megleptem magam egy dobozzal. Jelenleg 3 állandó és egy időszakos fandomdoboz elérhető a csapatnál. Lehet magyar YA, angol YA és felnőtt dobozt rendelni. Én az elsőt választottam. Következzék a véleményem a Májusi YA-dobozról:

A doboz mind küllemre, mind belbecsre sokat változott a kezdetek óta. Az első csomagok szokásos felfele nyitós dobozban érkeztek, mára ezt lecserélték egy fiók szerűen nyíló verzióra. Igen ötletes csomagolás, egyetlen probléma vele, hogy kicsit könnyebben kinyílik, akaratlanul is. Viszont pár doboz összeszerelésével egész pofás kis éjjeli szekrényt lehetne összerakni, ha más hónapban is rendelek, lehet magam is megpróbálkozom vele.

A logó zseniális. A lajhár téma már elsőre levett a lábamról, és az új még ötletesebb, mint a régi (fent: balra régi, jobbra új). Mivel már az elejétől figyelem a csapat fejlődését, most egy hatalmas piros pontot ki is osztanék nekik. Felhasználó központú hozzáállásuk biztosítja, hogy a doboz tartalma és külleme mindig a vásárlók ízlése szerint alakuljon. A könyv aktuális, a dizájn a vevők szájízét tükrözi és bármi probléma lép fel (szállítás, sérült termék…) mindig rendelkezésre állnak. Reméljük ez a továbbiakban se változnak. Jár a piros pont!

32878083_2021702837872254_5828945480293285888_n.jpg

Most, hogy ennyit áradoztam a külsőségekről, nézzük meg, mi is van a csomagoláson belül! A téma dark fantasy, a cím: Utazások. A cuccok szépen becsomagolva, nehogy valami kipotyogjon (sőt, most már plusz kartonban érkezik a csomag, hogy a sérüléseket is minimalizálják). A takaró papírt széthajtogatva elénk tárul a csomag tartalma. Először az összegző „mi van a dobozban” lapot emelhetjük ki. Haladjunk eszerinti sorrendben, mit rejt a lajháros kincseskamra:

32886016_2021702137872324_5205287989504114688_n.jpg

32782643_2021700061205865_5039292451316039680_n.jpg

  • TERMOBÖGRE: Az első és egyben kedvenc darabom. A mérete pont megfelelő, hogy egy nehéz nap kávét cipelhessek magammal. Jól záródik, nem folyik ki belőle a nedű (mondjuk "fejreállós" hullámvasúton nem teszteltem), és a rajta lévő idézet is tetszetős. 10/10 pont.
  • ZSEBTÜKÖR: Hát, ez az apróság került a személyes képzeletbeli listám aljára. Az idézetes tükörke  jó ötlet, az utazás témához is illik mérete okán, az egyetlen baj vele, hogy hajigazításra és hasonló tevékenységekre én a telefonomat használom, mert az azonnal kéznél van. Ez nem hiba, teljesen szubjektív vélemény.
  • A HOMOK GYÜMÖLCSE – csokis datolya: Először azt hittem ez lesz a lista utolsó helyén. Nem szeretem a datolyát. Már majdnem szétosztogattam a családnak az összeset, mikor rászántam magam és megkóstoltam. Isteni finom. Nincs tolakodóan datolya íze, az étcsoki jó minőségű. Fincsi édesség egy messzi tájról.
  • KÖNYV: Kij Johnson: Vellit Boe álom-utazása: Ez a kisregény amúgy is kívánságlistás volt, kicsit reméltem is, hogy ezt a könyvet fogom a doboz mélyén találni. Egy merengős hangulatú vándorlás története elevenedik meg a lapokon. A főhős egy ötvenes éveiben járó nő, aki nem csak a tájon, de életén is végigvezeti az olvasót. (bővebb vélemény a könyvről)
  • KÖNYV: Seanan Meguire: Minden szív kaput nyit: Ő volt a meglepetés könyv. Egy dobozban rendre egy könyv szokott lenni. Lehet, hogy a rendelésnél fel volt valahova tüntetve, hogy két könyvet kapunk, de én nem láttam, ezért igazán meglepetésként ért. Nem olvastam még semmit erről a kisregényről, de első látásra beleszerettem. Nagyon várom, hogy időt tudjak szakítani az elolvasására.
  • KÖZÉPFÖLDE TÉRKÉP: Zseniális, máris kitettem a szobámban.33125267_2021702771205594_5294740317054959616_n.jpg Előszeretettel nézegetem Középfölde tájait. Ha valaki nincs annyira oda a Gyűrűk ura szériáért szerintem még akkor is hangulatos éke lehet a kuckónknak.
  • PLUSZ: Propheta beleolvasó: Az Oculus című könyv folytatásába nyerhettek a dobozok tulajdonosai bepillantást. Ami a legjobb bennük az mégsem ez (bár elég király, hogy előbb olvashattam részletet belőle), a szerző minden egyes beleolvasót külön dedikált.
  • PLUSZ: Lajhírek: Most már lassan széria tartozéka a YA dobozoknak ez a kis füzetecske. Érdekességeket tartalmaz az írókról, és egy aranyos tesztet, "Mi lenne életed kalandja, ha könyvszereplő lennél". Ezt meg is mutatom nektek, ha érdekel töltsétek ki (a poszt végén).
  • Apróság: Két tetoválás is kallódott a dobozom alján (egybe tartoznak, csak két fél). Ezeket csak második kipakolásra vettem észre. Felkerülnek majd valamelyik műanyag borítású füzetemre.

32815897_2021701621205709_5535647038437326848_n.jpg

Összességében elég tetszetős doboz lett a májusi YA BASC-doboz. A két könyv miatt kicsit kevesebb „ajándék” került a csomagba. Amik bekerültek viszont ötletesek, hasznosak vagy éppen finomak. Én teljesen meg vagyok elégedve vele, nyugodt szívvel ajánlom másnak is. Van hűségpont rendszer, amivel egy kevés pénzt is spórolhatunk, több hónapra is elő lehet fizetni. Nem vészesen drága, de az tény, hogy nem mindenki engedheti meg magának havonta (vagy egyáltalán) ezt a kis csomagot. Én úgy érzem, néha napján meglepem majd magam egy ilyen karácsonyközi ajándékkal. Érdemes minden hónapban rálesni, mert a téma változik.

(Bocsi a karikákért, én már kitöltöttem, csak utána fotóztam)

33073123_2025577324151472_3081804421185667072_n.jpg

33222842_2025577070818164_6309213739853807616_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pihenosarok.blog.hu/api/trackback/id/tr9613990900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása